Study unit

Show courses/exams
5216021 Marketing and sales - integrative assignment, 1 Cp 
Code 5216021  Validity 16.03.2021 -
Name Marketing and sales - integrative assignment  Abbreviation Marketing and s 
Credits1 Cp  Date of expiry  
TypeIntermediate Studies Subject0324 Business Economics 
ClassStudy Unit  Hours  
Study right   Grading0-5 
Recommended scheduling 
   
Organisation Business, Joensuu (J), Business, Kuopio (K) 

Description
Learning outcomes 

Tiedot

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:

- Kuvata markkinoinnin ja myynnin keskeiset käsitteet ja käytänteet

- Ymmärtää markkinoinnin ja myynnin rooli nykyaikaisessa liiketoiminnassa

 

Taidot

Opintojakson suoritettuaan opiskelija kykenee:

- Käyttämään markkinoinnin ja myynnin päätöksentekoon ja johtamiseen tarvittavia apuvälineitä ja analyysejä nykypäivän dataintensiivisessä liiketoimintaympäristössä

- Soveltamaan vastuullisuuden näkökulmia liiketoiminnan kehittämisessä

- Tutkimaan ja analysoimaan kohdemarkkinoita, ymmärtämään asiakkaiden käyttäytymistä, laatimaan markkinointisuunnitelman, hyödyntämään digitaalisia markkinointikanavia ja analytiikka sekä arvioimaan markkinointistrategian onnistumista

 
Content 

- Markkinoinnin johtaminen

- Kuluttajakäyttäytyminen

- Vastuullinen markkinointi

- Digitaalinen liiketoiminta

 
Modes of study 

Itsenäinen työskentely

 
Teaching methods 

Kirjallinen raportti

 
Study materials 

Ei erillistä oppimateriaalia

 
Evaluation criteria 

Arviointi:

0-5

Kirjallinen raportti

 
Time 

Kevätlukukausi

 
Offering data 

Aineopinnot

 
Campus 

Kuopio, Joensuu

 
Further information 

Tarjolla vain Teollisuusautomaation DI-muuntokoulutuksen suorittajille

 


Letter (J, K) in front of the name of the course/exam indicates the campus on which teaching or exam takes place: J = Joensuu, K = Kuopio.

Present and future teaching
No teaching

Future exams
No exams